5 prostych wskazówek, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn

Co dzieje się z właścicielami firm, pełnoetatowymi marketerami, freelancerami i CMO, którzy nie mają zespołu marketingowego, na którym mogliby się oprzeć, aby napisać najwyższej klasy profil na LinkedIn?

Przestań używać okropnych zdjęć profilowych

Profesjonalna walka w głowę jest najwyraźniej bardzo realna. Szybkie przewijanie LinkedIn może wymyślić kilka wątpliwych wyborów headshot, w tym zdjęcia z czerwonymi pucharami solo, wygląda na to, że przesyłają zdjęcie do swojego profilu na Tinderze lub zapomnieli założyć koszulę.

W 2021 nie ma usprawiedliwienia dla fatalnego zdjęcia profilowego. Możesz zrobić wysokiej jakości zdjęcie w głowę za pomocą kreatywnie wykonanego statywu (czas położyć te książki na półce, aby użyć) i smartfona.

Usuń „Ninja” ze swojego nagłówka

Prawidłowy nagłówek to trudna sprawa, ponieważ przez większość czasu walczymy o to, by się reklamować… mimo że jesteśmy profesjonalnymi marketerami. Oto kilka wskazówek, jak uzyskać właściwy nagłówek:

  • Napisz nagłówek, który przyniesie korzyść widzowi
  • Użyj słów kluczowych, których inni mogą użyć, gdy potrzebują Twoich usług
  • Użyj poleceń lub pionowych kresek (|) do oddzielenia fraz
  • Kuszące będzie umieszczenie swojego tytułu (Dyrektor ds. Marketingu, Dyrektor ds.
  • Marketingu, Kierownik ds. Marketingu itp.) w nagłówku, ale oprzyj się pokusie. Masz dużo miejsca, aby porozmawiać o swoim tytule w sekcji Doświadczenie w swoim profilu.

Powiedz ludziom, że masz urodziny

Nie wyślemy grupy kelnerów, aby zaśpiewali Ci urodziny, podczas gdy Ty niezręcznie się uśmiechasz i zastanawiasz się, co zrobić z rękami. W przypadku LinkedIn ta personalizacja jest jak formularz kontaktowy. To miejsce, w którym ktoś Cię szuka.

Oto rzecz – kiedy są twoje urodziny, pojawisz się w kanałach wszystkich. Oznacza to, że wszyscy, z którymi łączyłeś się w przeszłości, otrzymają automatyczne przypomnienie, że nadal zajmujesz się marketingiem. Niezależnie od tego, czy rozwijasz swoją osobistą markę, czy szukasz możliwości, ten wzrost zaangażowania ma tak wiele pozytywnych korzyści, że jest *prawie* lepszy niż jedzenie bezmlecznego, bezcukrowego i bezglutenowego ciasta, które faktycznie smakuje jak prawdziwe.

Utwórz podsumowanie narracyjne

Twoje podsumowanie zawiera maksymalnie 2000 słów, co jest dłuższe niż ten artykuł. To dużo treści, które można zmieścić w podsumowaniu Twojej wiedzy zawodowej.

Zacznij od natychmiastowego poinformowania ludzi, jaka jest Twoja misja.

Pomyśl o tym jako o nagłówku swojej strony sprzedaży. Musisz dokładnie powiedzieć ludziom, co masz zamiar zachęcić do przeczytania więcej. Twoje idealne połączenie z LinkedIn będzie nadal czytać, a ktoś, kto nie potrzebuje Twoich usług, kliknie.

Pochwal się tym, jak wspaniały jesteś

Sekcja Doświadczenie to społeczny dowód LinkedIn. Jest to sekcja, w której widzowie mogą łatwo przewijać, aby zobaczyć, co robiłeś, co osobiście pomogłeś osiągnąć i jakie jest Twoje doświadczenie.

W tej sekcji kuszące jest napisanie wypunktowań w stylu wznowienia, które sprowadzają się do sedna. Ale to nie jest to, co chcesz zrobić. Chcesz zachować format narracji (od podsumowania do sekcji doświadczenia). Pamiętaj, że ludzie to czytają i nie chcą czuć się, jakby natknęli się na CV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

Tekst alternatywny, alt text – co to jest?

Tekst alternatywny (znany również jako „atrybut alternatywny” lub „opis alternatywny”) to krótki opis, który stosujesz do obrazów w swojej witrynie w kodzie HTML strony,...

Data premiery Dying Light 2, zwiastuny, rozgrywka i aktualności

Dying Light 2: Stay Human jest na naszym radarze już od kilku lat, a po kilku opóźnieniach wiemy, że w końcu zobaczymy go w...

Co musisz wiedzieć o marketingu w social media

Wstęp do marketingu w mediach społecznościowych polega na poznaniu podstaw tego, co sprawia, że ​​działa on tak dobrze. Zarabianie pieniędzy dla Twojej firmy to...

Jak używać Snapchata do zwiększania przychodów z e-commerce

Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność...