Jak używać Snapchata do zwiększania przychodów z e-commerce

Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność w wielu kanałach jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

Savannah Sanchez, założycielka Social Savannah, stała się ekspertem w pomaganiu swoim klientom e-commerce na rynku Snapchat, wydając od 50 000 do 2 mln USD miesięcznie na reklamy w mediach społecznościowych. „Snapchat ma solidne możliwości poszukiwania i retargetingu, więc marki e-commerce powinny w pełni wykorzystywać łatwość konfiguracji kampanii”.

Błędy popełniane przez firmy e-commerce podczas marketingu na Snapchacie

Lubimy myśleć, że wiemy więcej niż komputery. Co za urocza myśl. Mieliśmy to przez cały czas w Digital Marketingu zanim zdaliśmy sobie sprawę, że musimy zaufać algorytmom, że wykonają za nas trochę pracy. Te małe roboty (przez większość czasu) wiedzą więcej od nas, a zaufanie im, że wykonają swoją pracę, jest koniecznością na Snapchacie — i szczerze mówiąc — na wszystkich innych platformach społecznościowych opartych na reklamach.

Sposoby rozpoczęcia pracy na Snapchacie

Przejrzeliśmy środki ostrożności w tej przygodzie Snapchata i teraz wiemy, co zrobić, jeśli coś pójdzie nie tak. Powtarzaj za nami: „Pozwolę algorytmowi zrobić wszystko, aby pomóc mi doprecyzować odbiorców i co tydzień będę tworzyć nowe reklamy”.

Snapchat na razie jest platformą pionową. Kiedy ludzie korzystają z aplikacji, trzymają telefon pionowo, jakby robili zdjęcie portretowe. Reklama, która wydaje się natywna dla platformy, będzie miała ten sam format 9×16.

Jeśli nie masz użytecznych treści z innych platform pionowych, zalecane jest „tworzenie oryginalnych treści, ale podczas projektowania reklam Snapchat przestrzegaj Złotych zasad kreacji Snapchata. Niech Twoje reklamy będą krótkie i atrakcyjne, zawsze zawierają wyraźne wezwanie do działania i upewnij się, że widz dokładnie wie, czego chcesz, aby zrobili w pierwszej sekundzie reklamy”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

Tekst alternatywny, alt text – co to jest?

Tekst alternatywny (znany również jako „atrybut alternatywny” lub „opis alternatywny”) to krótki opis, który stosujesz do obrazów w swojej witrynie w kodzie HTML strony,...

Data premiery Dying Light 2, zwiastuny, rozgrywka i aktualności

Dying Light 2: Stay Human jest na naszym radarze już od kilku lat, a po kilku opóźnieniach wiemy, że w końcu zobaczymy go w...

Co musisz wiedzieć o marketingu w social media

Wstęp do marketingu w mediach społecznościowych polega na poznaniu podstaw tego, co sprawia, że ​​działa on tak dobrze. Zarabianie pieniędzy dla Twojej firmy to...

Jak używać Snapchata do zwiększania przychodów z e-commerce

Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność...