Przewodnik po Google Ads dla e-commerce

Jeśli chodzi o marketing cyfrowy dla firm e-commerce, istnieje wiele kanałów do wyboru: Media społecznościowe mogą zwiększyć świadomość marki i nawiązać kontakty. Marketing e-mailowy może utrzymać aktywność Twojej społeczności. Natomiast Google Ads może umożliwić stały wzrost i sprzedaż.

Co to jest PPC dla WooCommerce w Google Ads?

Reklama PPC (pay per click) jest ulubioną wśród marketerów eCommerce — i nie bez powodu.

Przypomnienie:

Reklama PPC = reklamy wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania, filmach, aplikacjach, witrynach internetowych i mediach społecznościowych.

Reklamy te pojawiają się wszędzie, więc mają mnóstwo wyświetleń (jak billboard na poboczu autostrady). Ale właściciel firmy nie płaci za wyświetlenia, płaci tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie.

Najlepsza część? Reklama PPC polega na znajdowaniu klientów, którzy są gotowi do zakupu, poprzez historię wyszukiwania, typ odbiorców i całą masę danych.

Dlaczego właśnie Google Ads dla handlu w Internecie?

Google Ads to najskuteczniejsza forma reklamy PPC (płatność za kliknięcie) na świecie.

Pomyśl o tym:

Termin „Google” stał się synonimem „odpowiedzi”.

Nauczono nas zwracać się do Google z każdym pytaniem, jakie mamy. A Google to znacznie więcej niż wyszukiwarka, to także YouTube, poczta e-mail, aplikacje (takie jak Kalendarz Google), Mapy Google i Android.

… A Google zbiera informacje o nas wszystkich, dzięki czemu może przewidzieć zamiary – co oznacza, że Google może umieścić kogoś, kto chce kupić Twój produkt, przed Twoją reklamą (czasami, zanim użytkownik zorientuje się, że chce kupić).

W rzeczywistości 67% wszystkich fraz kluczowych o wysokiej intencji komercyjnej trafia do płatnej reklamy.

Powtórzymy:

Gdy ktoś chce kupić, dwa z trzech(!) wyszukiwań w Google powodują kliknięcie reklamy.

To mówi nam, że kiedy ludzie są w fazie uczenia się procesu zakupu, wybierają bezpłatne wyniki wyszukiwania.

Ale kiedy są gotowi do zakupu – klienci klikają reklamy.

Czy reklamy Google są odpowiednie dla Twojej firmy?

Chociaż Google Ads to najskuteczniejsza platforma marketingowa na świecie, nie jest odpowiednia dla wszystkich.

Dlatego konieczne jest ustalenie, że Google Ads jest odpowiedni dla Twojej firmy e-commerce, zanim zaczniesz działać.

Tworzenie, uruchamianie i optymalizacja kampanii wymaga czasu, a ostatecznie uzyskanie wyników.

Oznacza to, że musisz mieć realistyczne oczekiwania. Oto siedem szybkich pytań, które należy najpierw rozważyć:

  1. Czy jesteś gotowy do popełnienia zobowiązania? Ustalenie, czy istnieje możliwość przewidywalnego, skalowalnego harmonogramu wzrostu, zwykle zajmuje około 90 dni.
  2. Czy możesz sobie pozwolić na poniesienie kosztów, aby piłka się potoczyła? Będziesz chciał wydawać co najmniej 1000-1500 USD miesięcznie na absolutnym minimum; ale polecam zacząć od minimum 2000 dolarów.
  3. Jakie są Twoje cele biznesowe?
  4. Czy wiem, ile leadów potrzebuję do sprzedaży?
  5. Czy wiem, ile leadów muszę miesięcznie zarobić?

Ustalając swoje konkretne cele, możesz określić, czy możesz skutecznie prowadzić kampanię Google Ads w dłuższej perspektywie.

Jaka jest jakość i szybkość Twojej strony internetowej? Twoja strona internetowa powinna być:

  • Szybka
  • Dostosowana do urządzeń mobilnych
  • Powinna dobrze opisywać ofertę
  • Łatwa w użytkowaniu

Kolejne pytania, które musisz sobie zadać to:

  1. Poradzisz sobie z napływem ruchu?
  2. Czy odbierzesz telefon, gdy zadzwonią klienci?
  3. Czy ludzie będą do Ciebie dzwonić bezpośrednio, czy będziesz miał zespół sprzedaży, który jest przeszkolony i gotowy do odbierania połączeń?
  4. Czy jesteś w pełni zaopatrzony i gotowy do wysyłki?
  5. Czy potrafisz dokładnie przewidzieć, ile produktu potrzebujesz?
  6. Jaka jest wielkość i lokalizacja Twoich odbiorców? Jeśli mieszkasz lokalnie i na wsi — w pobliżu jest tylko garstka osób — liczba odbiorców może być zbyt mała. W takim przypadku Google Ads prawdopodobnie nie ma sensu dla Twojej firmy.
  7. Czy jesteś gotowy, aby być konkurencyjnym? Upewnij się, że wydatki na reklamę są wystarczająco konkurencyjne, aby uzyskać wystarczającą liczbę kliknięć; W przeciwnym razie Google Ads nie będzie działać na Twoją korzyść.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

Tekst alternatywny, alt text – co to jest?

Tekst alternatywny (znany również jako „atrybut alternatywny” lub „opis alternatywny”) to krótki opis, który stosujesz do obrazów w swojej witrynie w kodzie HTML strony,...

Data premiery Dying Light 2, zwiastuny, rozgrywka i aktualności

Dying Light 2: Stay Human jest na naszym radarze już od kilku lat, a po kilku opóźnieniach wiemy, że w końcu zobaczymy go w...

Co musisz wiedzieć o marketingu w social media

Wstęp do marketingu w mediach społecznościowych polega na poznaniu podstaw tego, co sprawia, że ​​działa on tak dobrze. Zarabianie pieniędzy dla Twojej firmy to...

Jak używać Snapchata do zwiększania przychodów z e-commerce

Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność...