5 rodzajów filmów e-commerce dla WordPress w celu zwiększenia sprzedaży
Popularność filmów eCommerce od czasu do czasu rośnie. Większość ludzi uwielbia oglądać filmy w swoich ulubionych witrynach internetowych lub popularnych witrynach do udostępniania wideo. Obecnie bardzo popularne wśród wielu użytkowników stają się krótkie lub krótkie filmy. Dziś są bardzo atrakcyjne i atrakcyjne dla wielu kupujących. Z naszych badań przeprowadzonych w naszej agencji programistycznej Headless WordPress wynika, że ponad 50% klientów zwykle ogląda YouTube, aby pomóc im w podjęciu decyzji o zakupie.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż i zysk w swoim sklepie, możesz rozważyć dodanie niektórych z tych filmów eCommerce do swojej witryny. Tego typu filmy mogą pomóc Ci przyciągnąć wielu klientów do pozostania na Twojej stronie przez długi czas. Z tego powodu zalecamy również naszym klientom, którzy posiadają sklepy wordpress wykorzystanie tych filmów eCommerce do zwiększenia sprzedaży i zysków.
Przegląd, a także film instruktażowy
Jest to jeden z najpopularniejszych formatów treści wideo, który polecamy naszym klientom w naszej agencji rozwoju strony wordpress dla przedsiębiorstw. Ten film można wykorzystać do podkreślenia usługi lub produktu, który może być korzystny dla Twoich klientów. Możesz wykorzystać ten film, aby poinformować klientów o tym, jak korzystać z Twojego produktu lub usługi. Wiele marek korzysta z tego typu treści wideo, gdy chcą stworzyć szum wokół okresu uruchomienia promocji lub produktu. Niektórzy klienci naszej firmy korzystającej z WordPressa docierają do większej liczby odwiedzających witrynę i potencjalnych klientów, korzystając ze strategii wideo w swoich kampaniach marketingowych.
Close-Up Video
Nasi eksperci ds. marketingu w naszej agencji Codelabel ds. rozwoju zalecają, abyś wskoczył do tego typu wideo, gdy tylko zdecydujesz się dać szansę na marketing wideo. Ten film został stworzony specjalnie, aby zaoferować niesamowitą wyobraźnię wszystkim Twoim klientom. Celem tworzenia tego filmu jest uzyskanie jak największej ilości szczegółów na temat Twoich produktów, aby Twoi klienci mogli wyraźnie zrozumieć produkt. Możesz pokazać ten film na swojej stronie docelowej lub w niektórych witrynach do udostępniania wideo, takich jak YouTube, Vimeo itp. Im lepszą jakość ma Twój film, tym większa szansa na pozyskanie większej liczby klientów, który zaangażuje Twój sklep internetowy.
Film z recenzjami
Film z recenzjami opinii to świetny sposób na zaangażowanie odwiedzających, jednocześnie potwierdzając, że znajdują się w odpowiednim sklepie internetowym, aby kupić produkty odpowiadające ich potrzebom. Gdy masz dużo recenzji i referencji od innych klientów, możesz zwiększyć sprzedaż i konwersję w swoim sklepie, zbierając najlepsze z nich w filmie. Większość klientów ufa rekomendacjom rodziny lub znajomych bardziej niż innym taktykom reklamowym lub marketingowym. Dzięki temu będziesz w stanie pokazać, że Twoi obecni klienci są lojalni wobec Twojej firmy, produktów i usług.
Rozpakowywanie produktu wideo
Wyjęcie produktu z pudełka po raz pierwszy może być dla wielu osób bardzo ekscytującym i satysfakcjonującym przeżyciem. Ekscytacja będzie ostatecznym celem tego typu wideo. Rozpakowywanie wideo może być bardzo uzależniające. Będzie lepiej, gdybyś miał ciekawe i ekscytujące pudełko do pokazania swoim klientom. To jeden z naszych ulubionych filmów eCommerce, który uwielbiamy polecać naszym klientom w naszej agencji programistycznej WordPress. Twoi klienci będą zainteresowani śledzeniem Ciebie, kupując Twoje produkty.
Film prezentujący firmę
Wiadomość od prezesa lub założyciela firmy może mieć duże znaczenie dla twoich klientów. Z tego powodu wielu naszych klientów w naszej agencji WordPress ds. rozwoju używa tego typu wideo na swoich stronach internetowych. Większość klientów zaufa autorytetowi prezesa lub założyciela Twojej firmy. Zapewniamy, że takie podejście będzie bardzo przydatne, aby pomóc Ci w budowaniu zaangażowania wśród wszystkich Twoich klientów.
Jeśli chcesz czerpać korzyści z działań marketingowych wideo, upewnij się, że wybrałeś odpowiedni typ, który będzie pasował do Twojej strategii marketingowej. I nie zapominaj, że jeśli potrzebujesz pomocy przy osadzeniu wideo lub potrzebujesz niestandardowego programowania WordPress od profesjonalistów, takich jak ci z naszej Agencja Interaktywna Warszawa dla przedsiębiorstwa, wyślij swoje zapytanie!